Ons verhaal

Ons verhaal begint in 2018. Uit ons marktonderzoek bleek dat er een grote kloof bestaat tussen de e-commerce en de e-fulfilment markt. We besloten daar verandering in te brengen.

Onze visie

Wij geloven we dat alle online verkopers, ongeacht hun grootte of middelen, dezelfde kansen moeten hebben om te groeien en te slagen. We streven ernaar om een gelijk speelveld te creëren voor online verkopers, zodat ze kunnen concurreren op basis van de kwaliteit van hun producten en diensten.

Onze missie

Onze missie is om online verkopers te helpen hun bedrijf te laten groeien door de logistiek uit handen te nemen en hen een platform te bieden met uitgebreide hulpmiddelen en inzichten waarmee ze sneller kunnen groeien en efficiënter kunnen werken. We werken samen met onze klanten om een naadloze logistieke ervaring te bieden, vanaf het moment dat een bestelling wordt geplaatst tot aan de levering bij de eindklant.

Onze diensten omvatten onder andere betaalbare en betrouwbare logistieke oplossingen, van magazijnopslag tot verzending en retourzendingen. Bovendien bieden we een eenvoudig te gebruiken platform waarop webwinkels inzicht hebben in hun voorraadbeheer, bestellingen en verzendingen, zodat ze hun bedrijf efficiënter kunnen runnen en tijd kunnen besparen.

Door te kiezen voor onze dienst, kunnen webwinkels zich concentreren op hun kernactiviteiten en hun bedrijf laten groeien, terwijl wij ons bezighouden met de logistiek. Dit stelt hen in staat om zich te onderscheiden van hun concurrenten en zich te concentreren op het leveren van hoogwaardige producten en diensten aan hun klanten.

We zijn gepassioneerd over het helpen van webwinkels van alle groottes om te groeien en te slagen in de online markt, en we zijn er trots op om onze klanten te ondersteunen bij elke stap van hun groeiproces.

Duurzaamheid

Wij streven er naar om een zo klein mogelijke CO2-voetafdruk te realiseren. Zo hebben wij ons magazijn zo dicht mogelijk bij de vervoerder gekozen (slechts een paar honderd meter). Daarnaast maken wij geen gebruik van plastic vulmateriaal en verwerken wij gebruikte dozen tot vulmateriaal. Ook de vervoerders waar we mee samenwerken bezorgen zo duurzaam mogelijk. Zo bezorgt PostNL vanaf 1 januari 2022 zelfs met netto nul CO2.

Diversiteit

Wij vinden dat iedereen een gelijke kans verdient en hebben om die reden diversiteit en inclusiviteit hoog in het vaandel staan. Niet alleen onze klanten maar ook ons personeel is heel divers. Zo bestaat ons team uit meer dan 10 verschillende nationaliteiten en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Daar zijn we trots op en dat laten we merken!